Wij snappen als geen ander dat wanneer de implementatie- en consultancywerkzaamheden zijn afgerond er nog steeds sprake kan zijn van vraagstukken die je niet zelf op kan lossen en hulp van een expert gewenst is. Vragen die niet omvangrijk genoeg zijn om een consultancydag voor in te plannen, maar die ook niet kunnen wachten tot een volgend traject.
Bij het support abonnement kun je jouw gebruikersvragen direct insturen bij onze consultants. Zo heb je snel antwoord op je gebruikersvragen. Toegang tot een consultant wanneer jij dat nodig hebt.
Gebruikersvragen zijn vooraf moeilijk in te schatten. Wanneer de vragen opkomen, wil je vaak snel antwoord. Om je de mogelijkheid te bieden vragen te stellen zonder een consultant in te moeten plannen, hebben we support abonnementen. Snel toegang tot een beschikbare consultant of snel toegang tot de gespecialiseerde consultant voor jouw vraagstuk.
Met het support abonnement heb je een plek waar je terecht kunt met al jouw vragen over:
Voor alle gebruikersvragen een consultant binnen handbereik.
Snel een consultant beschikbaar wanneer je een gebruikersvraag hebt. Een ideale situatie om snel door te kunnen met de dagelijkse werkzaamheden. Voor je operationele processen is het service abonnement absoluut een meerwaarde. Om te zorgen dat je van deze voordelen gebruikt kunt maken zonder dat je vast zit aan een abonnement met hoge kosten, kun je bij Jesflex een contract afsluiten met voorwaarden die jouw organisatie écht vooruit helpt:
Jouw eigen support abonnement afsluiten? Neem contact op met Jesflex door te mailen naar info@jesflex.nl of vraag jouw Jesflex contactpersoon naar de mogelijkheden.
Landmeerse Loop 24
5032 BX Tilburg
info@jesflex.nl
013-8509228